LIPPUJEN MYYNTI- JA PERUUTUSEHDOT 2024

Myyntiehdot 

DocPoint varaa oikeuden tehdä tapahtumiin tarvittavia muutoksia varmistaaksemme tapahtumien turvallisuuden. Edellytämme asiakkaiden noudattavan annettuja ohjeistuksia. Mikäli tapahtumiin tulee muutoksia, olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse.

Peruutusehdot 

DocPoint – Helsingin dokumenttielokuvafestivaalin 2024 lipuissa tai verkkonäytösten lipuissa ei ole palautusoikeutta. Vapaalipulla, festivaalipassilla tai sarjakortilla lunastettua lippua ei myöskään hyvitetä. Voimme ottaa lipun kuitenkin vastaan, jotta joku toinen pääsisi näytökseen.

Näytöksen peruuntuessa esimerkiksi teknisistä syistä korvaamme pieleen menneen näytöksen ensisijaisesti festivaalin vapaalipulla. 

DocPoint – Helsingin dokumenttielokuvafestivaali pidättää oikeuden ohjelmistomuutoksiin. Mahdollisista muutoksista tiedotetaan festivaalin verkkosivuilla osoitteessa docpointfestival.fi. 

Sarjakortin käyttöehdot 

Myynnissä olevat sarjakortit ovat voimassa vuoden 2024 DocPoint – Helsingin dokumenttielokuvafestivaalilla.

Sarjakortti ei käy sellaisenaan elokuviin. Sarjakortilla voi lunastaa näytöskohtaisia lippuja verkkokaupasta 11.1.2024 alkaen, ennakkolipunmyyntipisteeltä (27.–28.1.2024) ja festivaalin aikana lipunmyyntipisteiltä (30.1.–4.2.2024). Lippu tai liput on lunastettava sarjakortilla ennen näytöksen alkua. 

Sarjakortilla ei voi lunastaa lippuja erikois-, loppuunmyytyihin eikä verkkonäytöksiin. Tieto verkkonäytösten lipuista ja sarjakorteista löytyy täältä.

Festivaalin sarjakortit eivät ole henkilökohtaisia, vaan samaa sarjakorttia voi käyttää useampi henkilö. Sarjakortin kaikkia lippuja ei tarvitse käyttää kerralla. 

Poikkeus: Kulttuurieduilla ostettu näytöslippu/sarjakortti on henkilökohtainen. Kulttuuriedulla ostetulla sarjakortilla näytöslippuja voi ostaa vain itselleen, ja tällaisessa tilanteessa sarjakortti on henkilökohtainen. Ostajan tulee varautua todistamaan henkilöllisyytensä sekä ostaessaan sarjakorttia kulttuurieduilla että tapahtuman ovella lipuntarkastuksessa. Väärinkäytöstilanteissa lippu mitätöidään, kulttuurietua ei palauteta ja väärinkäytöksestä ilmoitetaan kulttuurimaksutavan palveluntarjoajalle, joka voi omien sääntöjensä mukaisesti poistaa edun työntekijän käytöstä kokonaisuudessaan.